Odzież gastronomiczna dedykowana jest dla pracowników, którzy w warunkach pracy posiadają kontakt z żywnością, przeznaczoną do spożycia przez klientów w formie gotowego posiłku. Odzież gastronomiczna to przede wszystkim bluzy i spodnie kucharskie, a także czapki kucharskie, zapaski oraz odzież kelnerska i barmańska, przystosowane do pracy w kontakcie z żywnością. Nowoczesne stroje dla pracowników gastronomii wyróżniają się wysoką jakością wykonania, zastosowaniem znakomitych materiałów oraz wygodą użytkowania. Ponadto są doskonale skrojone, prezentując zmieniające się trendy, według których odzież gastronomiczna ewoluuje w kierunku stylowych, praktycznych fasonów.

Odzież gastronomiczna – czym powinna się charakteryzować?

Wysokiej jakości odzież gastronomiczna powstaje z mieszanki poliestru z bawełną, gwarantując wysoką trwałość splotu przy zachowaniu właściwości oddychających, charakterystycznych dla tkanin bawełnianych. Im większy udział poliestru, tym większa trwałość, odporność na uszkodzenia materiału. Stosowane tkaniny noszą nazwę kingsmill, twill i wykazują się również doskonałą tolerancją na pranie w wysokich temperaturach, stosowanie chemicznych procesów czyszczenia oraz plamoodpornością. Nowoczesne bluzy kucharskie można znaleźć w ofercie, prezentującej siateczkową wstawkę w części górnej pleców. Materiał Coolmax jest niezwykle komfortowy w warunkach wysokiej temperatury.

Styl i jakość odzieży gastronomicznej

Aktualna oferta odzieży gastronomicznej poza znakomitej jakości materiałami oferuje zróżnicowaną, atrakcyjną stylistykę modeli ubrań. Bluzy kucharskie dostępne są w wersji z długim lub krótkim rękawem, zapinane na guziki kucharskie lub napy, minimalistycznie schowane pod warstwą odzieży. Wysokiej jakości bluzy i spodnie kucharskie zapewniają swobodę ruchu. Odzież, przeznaczona dla barmanów i kelnerów musi charakteryzować się wysoką odpornością na plamy, zniszczenie oraz powinna prezentować klasyczną elegancję, sprawdzającą się przy obsłudze gości w najlepszych lokalach. Prezencja obsługi sali może wywrzeć na klientach ogromne wrażenie.